Οι 10 (πιο) αγαπημένοι σας συνθέτες !

Και για να ξεκινήσουμε «δυνατά», ας γράψουμε ο καθένας τους 10 πιο αγαπημένους του συνθέτες. Ξέρω, ξέρω, η επιλογή είναι δύσκολη, αλλά … ας κάνουμε μια προσπάθεια !

6 Responses to Οι 10 (πιο) αγαπημένοι σας συνθέτες !

  1. Ο/Η tzini λέει:

    Ας ξεκινήσω εγώ ο ίδιος : Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει ! 🙂
    Λοιπόν, μετά από αρκετή σκέψη και μεγάλη δυσκολία :
    ΜΕ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ) ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΕΙΡΑ :
    *** Β.Α.Μότσαρτ (όλοι ξέρουμε γιατί, έτσι δεν είναι ; )
    *** Μπετόβεν (σονάτες για πιάνο + συμφωνίες = αχτύπητες! όχι ότι τα υπόλοιπα υστερούν)
    *** Σούμαν (έργα για πιάνο καταπληκτικής γραφής)
    *** Σοπέν (επίσης καταπληκτικά πιανιστικά έργα σε απίστευτο στυλ)
    *** Τσαϊκόφσκυ (καταπληκτικές μελωδίες και ευρήματα)
    *** Ραχμάνινοφ (η κορύφωση του ρομαντικού στυλ)
    *** Ντεμπισί (ο καινοτόμος ιμπρεσιονιστής με καταπληκτικές εμπνεύσεις)
    *** Μπεργκ (ο μοντερνιστής που χαιρόμαστε να ακούμε)
    *** Ξενάκης (πάντρεψε μαθηματικά με ήχους, το αποτέλεσμα εξερευνητικό αλλά πολύ ενδιαφέρον)
    *** Σένμπεργκ (συνεχείς καινοτομίες που άνοιξαν νέους δρόμους και καταπληκτικός δάσκαλος)

  2. Ο/Η zinon λέει:

    Αντί να απαντήσω θα γράψω μόνο τους δέκα «πρώτους» από αυτούς πού έχω ακούσει την τελευταία βδομάδα:
    Λιστ, Σνίτκε, Ραχμάνινοφ, Σαίνμπεργκ, Μεσιάν, Μπέριο, Λίγκετι, Λουτοσλάφσκι, Στοκχάουζεν, Άρβο Πέερ.

  3. Ο/Η Adonios λέει:

    Οι δικοί μου 10 είναι:
    Σοπέν
    Μότσαρτ
    Μπετόβεν
    Τσαικόφσκι
    Μπαχ
    Ριμσκι – Κορσακοφ
    Βιβάλντι
    Βέρντι
    Αλμπινόνι
    Μάλερ

  4. Ο/Η tzini λέει:

    ΑΚΑΜΑΣ, εσύ πού είσαι !

  5. Ο/Η akamas λέει:

    Εδώ είμαι και εγώ, οι δικοί μου αγαπημένοι συνθέτες είναι Βάγκνερ, Λιστ, Μότσαρτ, Μπετόβεν, Μάλλερ, Σοπέν, Τσαιόφσκι, Βασσνάερ, Καρλ ΕμμάνουελΜπαχ και Βέρντι.

  6. Ο/Η nchris λέει:

    Και οι δικοί μου:
    Alexander N. Scriabin
    Olivier Messiaen
    Anton Bruckner
    Paul Hindemith
    Sergei V. Rachmaninoff
    Dmitri D. Shostakovich
    Gustav Mahler
    Claude Debussy
    Γιάννης Χρήστου
    Richard Wagner

Σχολιάστε